wtorek, 18 grudnia 2012

Nie pierwszy raz...

Nie pierwszy raz prowadzę bloga...nie pierwszy raz o takim profilu, lecz pierwszy raz miło, treściwie i konsekwentnie :) Może banalnie go nazwałam, ale chcę w nim przedstawiać wszystko co ciekawe, ważne (nie tylko dla mnie) i pomocne (dla innych). Liczą się dla mnie ludzie, czytelnicy,nowe znajomości - społeczność...konstruktywna wymiana zdań, opinii oraz wszelkiego rodzaju porad. Nie jestem zwolenniczką jednego tematu - przewodniego. Musiałabym chyba mieć z 10 blogów :) Dla mnie ważna jest ekologia (jednak nie popadam w paranoję), wolontariat i działalność charytatywna. Dzielenie się z innymi moim przemyśleniami. A przede wszystkim pasjami. Na początku zdradzę tylko kilka z nich: zwierzęta, dzieci, moda i branża kosmetyczna. Dlatego jednym ten blog wyda się ciekawy, innym - chaotyczny i nie składny. Mam nadzieję,że każdy kto trafi na mojego bloga, znajdzie choć 1% przydatnych dla siebie, informacji.

Pozdrawiam !
Shizu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!