wtorek, 18 grudnia 2012

Ekologia,wegetarianizm i inne

Na wstępie mojego bloga chciałam od razu zaznaczyć, że jestem:

- wegetarianką (chociaż pracuję nad tym,aby przejść na weganizm)
- staram się żyć ekologicznie
- a przede wszystkim staram się używać kosmetyków i ogólnie produktów NIE TESTOWANYCH na zwierzętach
- zwariowaną wolontariuszką, noszącą pomoc (fizyczną,materialną i marketingową) bezdomnym zwierzętom-szczególnie psom, po ciężkich przeżyciach

W dobie dzisiejszych czasów uważam,że takie metody jak testowanie produktów na zwierzętach jest po prostu tragiczne, nie etyczne, nie moralne itp.

Dlaczego o tym wspominam? Otóż wielokrotnie spotykam się z krytyką mojej osoby, a raczej tego jakie mam poglądy. Oczywiście nie wpadam w paranoję, ale staram się tak planować swoje działania aby móc w pełni zastosować w nich poniższe zasady. Szanuję poglądy i opinie innych ludzi, dlatego tego samego oczekuję w stosunku do swojej osoby. Szczerze polecam zainteresowanie się poniższymi tematami.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!